Boyzone

Jag vet, jag är lite efter resten av världen men jag har inte sett Boyzones video "Gave it all away" förrän idag. Jag har inte riktigt känt mig redo för det då jag vet att det kommer bli enormt känslosamt. Men på mitt flöde på face så dök ett klipp upp från “Boyzone: A Tribute to Stephen Gately” som visades på tv i Storbritannien den 21 mars. Det var med just denna låt och Mika som gjorde ett framträdande tillsammans med Boyzone och sjöng Steo's del. Då jag såg det så kände jag bara.. nej, det här är så fel! Steo ska ju va där eller det ska i alla fall vara hans röst man hör så då kände jag att NU är jag 100% redo att se video. Redo var jag men det blev exakt så känslosamt som jag visste att det skulle bli och tårarna strömmade. Som alltid för mig så är bitarna med Steo och Shane jobbigast då de för mig var ett. Bandet är som bröder och Steve och Shane är tvillingarna i denna brödraskara. Delen när Steo ligger i Shane's famn och Shane stryker honom på armen... då började jag skaka.

I miss you Steo like crazy but there's no way you'll ever be forgotten even though you're gone. You'll live on in your music (thank God for youtube and everything you can find there) and with all this love people have for you, you'll live on forever. You truly are an Angel in our hearts.



"I ... I will learn to live before I die
will learn to love and learn to try
not to give it all away
"

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Usch de där kändes verkligen att se. Vart allt tårögd trots att tanken "Åh va Ronan va sexig där" slog mej så va de ändå så sorgligt.

2010-03-30 @ 17:11:31
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0