Pier Pressure

Idag har jag äntligen bokat biljetter till Pier Pressure i Göteborg den 20 juni! Det är en endagsfestival och de band som än så länge är klart ska dit är HIM, 30 Seconds To Mars, Takida, Dead By April, Paramore, Neverstore, The Sounds och Her Bright Skies.

Det var via en artikel i Aftonbladet (2 februari 2010) om att 30 Seconds To Mars skulle komma och spela i Sverige som jag fick reda på att denna festival fanns. Då jag inte kunde se dem när de spelade på Fryshuset (första spelningen nånsin i Sverige) den 10 februari så blev jag strålande glad över att jag kunde få chansen så snart igen och när jag såg att HIM skulle spela där med så fanns det ingen återvändo! Jag bara måste gå! Jag och syrran har varit stora fans i 10 år ungefär av detta band men aldrig sett dem live. Detta kommer vi nu att ändra på den 20 juni för då ska vi äntligen få se HIM!!!

Ser fram emot att se de andra banden också och då särskilt 30 Seconds men det är ändå HIM som är den stora anledningen till att vi åker. Har fortfarande inte fattat att vi ska till Göteborg och se dem. Kommer nog inte riktigt sjunka in förrän vi faktiskt står på plats. Även det är i underbara Göteborg ger allt ett extra plus. Då vet jag att jag får uppleva denna underbara stad även denna sommar.

Så nu är det bara hotell och resa som ska bokas och sedan är det bara denna eviga väntan till dagen D som återstår. Exakt 3 månader kvar bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0