Steve Carlson

Äntligen har jag tagit mig i kragen och beställt efter alla skivor med Steve Carlson. Detta efter att jag blev riktigt inspirerad när jag såg att han nyligen släppt ett nytt album när jag var inne på hans sida på facebook. Genast så knappade jag mig in på hans hemsida för att beställa den och när jag ändå var igång så gick jag in på cdbaby där de andra skivorna finns att köpa. Så nu väntar jag ivrigt på att skivorna ska dimpa ner i mitt brevinkast.  

Snart blir det även dags att köpa nytt album med Jason Manns. Hans nya album Soul ska snart släppas och då ska jag köpa mer Jason Manns. Köpte hans specialpaket 'Everything but the kitchensink' i januari och då fick man allt han gjort och den måste jag hålla komplett när han kommer ut med nytt material.

Så nu är det bara Christian Kane's musik som ska införskaffas så känner jag mig nöjd. Sen har jag samlingen av den triangel av artister som Jensen Ackles är vän med komplett. Han har då vänner med otrolig musikalisk talang och han är inte så pjåkig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0