Jared Padalecki och Genevieve Cortese gifte sig 27 februari 2010



Lördagen den 27 februari gifte sig Jared med Genevive. Jag hade hört vid ett tillfälle innan, 27 januari, att de skulle gifta sig denna dag men då jag inte hörde något mer om det alls innan dagen D så trodde jag inte på det. För om det bara är en källa som har den uppgiften så brukar det i the fandom of Supernatural oftast bara vara ett rykte. Dock var det inte så denna gång.

Deras förlovning blev officiell den 6 januari i år och jag tänkte att nu är han väl ändå lite väl snabb. De hade då bara varit tillsammans i ca 1 år och för 2 år sen så förlovade han sig med Sandy McCoy som han varit tillsammans med i flera år. De bröt upp sin förlovning i juni 2008 och Jared träffade Genevieve strax efter då de började filma säsong 4 av Supernatural. Nån gång där under hösten eller om det var våren 2009 (Kan ju inte komma ihåg allt ;)) så offentlig gjorde de att de var ett par. Men även om det gick fort för dem, i mitt tycke, att förlova sig och sedan gifta sig ca 2 månader senare så önskar jag dem all lycka. Jared förtjänar verkligen det och jag vill att han ska vara så lycklig som han bara kan ♥

Sen att det för en annan blir lite jobbigt med att först Jensen förlovade sig med Danneel 9 november 2009, Jared då 6 januari 2010, Jared gifter sig 27 februari och att Jensen ska gifta sig i maj. De ska då se till att vi ska få ett riktigt jobbigt halvår och "förlora" dem båda två inom loppet av 6 månader med först förlovningar och sedan giftermål. Även om jag är överlycklig för dem så gör sig ändå det där lilla grönögda monstret sig påmint ;)

Som tur är så får vi en säsong till, minst, av Supernatural för hade det varit avslut av denna underbara serie också nu i maj, som Eric Kripke sagt ända från första början, så vet jag inte vad jag hade gjort med mig själv. Hade blivit totalt knäpp och förstörd men som tur är behöver jag aldrig få veta...

Vet att det är länge sen detta hända nu men ville inte missa detta inlägg i min blogg bara för att glömde publicera när jag skrev. Är ju ett till bröllop som kommer nu så det första måste avklaras först...



"It's a nice day to start again
It's a nice day for a white wedding
It's a nice day to start again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0