Jensen Ackles och Danneel Harris har gift sig 15 maj 2010



Igår, lördag den 15 maj 2010 gifte sig Jensen med Danneel Harris. Detta kom inte som den överraskning som Jareds bröllop gjorde då det länge varit känt att de skulle gifta sig nu i maj men dock inte när. Men av någon konstig anledning så började jag tänka på det i morse att det borde vara dags nu så jag var tvungen att gå in på en grupp på facebook Addicted to Supernatural för att titta efter. Om det står någonstans så är det där och där stod det en liten notis om att det verkade som om de hade gjort det. Så in på länken för att kika. Vill ju se bilder ;) Och det stämde och efter ca 1 timme så började det rassla till på facebook av folk som hade upptäckt samma sak.

Även om det så klart svider lite, vad annat kan det göra när en av de sexigaste, läckraste, underbaraste killarna på denna jord gifter sig så är jag ändå lycklig för deras skull. De verkar passa så bra ihop och jag önskar dem all lycka i denna värld. För precis som med Jared Padalecki... Det ända jag vill är att se Jensen och Jared lyckliga och njuta av livet. Att de får allt deras hjärta önskar.

Hoppas bara Chris Kane, Steve Carlson och Jason Manns var där och sjöng också för annars ligger de illa till ;) Jensen har ju bästa polarna för att få underbar livemusik på sitt bröllop ♥





"Today, I give it all to you,
On this day we recall the memories,
Of what we're goin' through,

This day we're gonna win it,
Givin' you all above,
Many minds will recall with us tomorrow,
Followin' our love,

In my heart a place,
A most special place,
And it's all for you
You're my girl, you're my angel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0