Värvat en ny Supernatural tittare ;)

För ca 2 timmar sen vinkade jag av underbara Mikkis ♥

Hon kom hit till Västerås igår då vi var på Blue Moon Bar och såg Arvingarna spela på After Worken. Va ett riktigt bra drag! Mycket mer folk än vad jag är van vid att det brukar vara där och många fler fans. Brukar vara vi och några till men igår var det en hel del fans där. Grymt kul var det och jag njöt för fullt.




Idag så har jag gjort en insats för Supernatural. Jag har värvat en ny tittare till dem. Det har varit ett enda långt Supernatural Maraton hela dagen då jag öppnade Mikkis ögon och hon fick se tv-serien Supernatural för första gången. Om man bortser från några inzappningar mitt i programmet nån gång. Men nu fick hon se från början. På något konstigt naturligt sätt å blev det att det var idag som hon fick se det. Jag hade nämligen vaknat före henne i morse och kände att mitt Supernaturalbehov va så stort så jag satte på ett avsnitt. Började med "Roadkill" och när jag hade kommit till "Hollywood Babylon" så kom Mikkis ut och satte sig också och titta. Sen tittade vi även på "Folsom Prison Blues" som var sista avsnittet på den disken innan vi gjorde frukost och då tyckte jag att eftersom hon nu hade sett två avsnitt så borde vi börja från början. Så jag satte igång "Pilot" och sen flöt det bara på. Vi såg 10 avsnitt till innan det var dags för Mikkis att åka hem. Eller ja, det var det tänkt att hon skulle göra några timmar tidigare men på nått sätt så fortsatte Supernatural att snurra i dvd:n ;) Fast det tog även lite tid så hon skulle få alla avsnitt så hon kan fortsätta se hemma och inte "glömma bort" den för mig bästa serien som skapats.

Du ska veta Mikkis att jag är stolt som faaaaaaaaaaaaan över att ha fått dig att börja se älskade Supernatural ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0